Інтернет-магазин Linza Vision продає тільки сертифіковані товари. Кожна одиниця продукції має дозвіл продажу на території України. Ми співпрацюємо з найбільшими постачальниками товару і лише напряму, що гарантує найкращу якість і оптимальні ціни

Товар, який ми Вам поставляємо, повинен бути перевірений на предмет відповідності із замовленням, цілісності та герметичності упаковки або блістеру. Ви маєте можливість не забирати замовлення після перевірки, якщо Вас не влаштовує його зовнішній вигляд.

Якщо Ви вирішили повернути товар з будь-якої причини, він повинен бути переданий Вами тільки в оригінальній упаковці, яка не піддавалася механічним пошкодженням. Після відкриття ємності для зберігання лінзи (блістер/флакон) повернення неможливе! Заміна і повернення товару не передбачається, якщо Ви помилково замовили товар не з тими оптичними характеристиками, або з експериментальною метою. Відповідальність за правильний підбір характеристик і параметрів контактних лінз повністю покладається на вашого лікаря-офтальмолога.

Лінзи для контактної корекції зору і засоби з догляду за лінзами є медичними засобами, тому, після відкривання ємності для їх зберігання вони не підлягають обміну та поверненню (згідно із постановою Кабінету міністрів України від 19.03.1994 про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" та Наказу МОЗ України №360 від 19 липня 2005 року (пункт 16).

При виявленні дефектів виробництва ми можемо забрати лінзи на експертизу, і якщо дефект підтверджується, здійснити обмін товару або повернення коштів. Лінзу необхідно повернути в контейнері з розчином і з блістером, в якому вона перебувала. У цьому випадку повернення здійснюється протягом 14 днів з дня покупки товару.

Скарги на виробничий брак контактних лінз приймаються лише від користувачів, що мають рецепт на ці лінзи від лікаря-офтальмолога, і пацієнтів, які вже використовували дану модель товару.